Веселівська школаВівторок, 25.07.2017, 11:51

Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури | Реєстрація | Вхід
Вітаємо вас на нашому сайті Гость.
Меню сайту

Наше опитування
Чи подобається вам мова сайту?
Всього відповідей: 17

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури
Затверджені наказом МОН україни №371 від 5.05.2008 року

При оцінюванні навчальних досягнень учнів основної групи за показником навчального нормативу визначають рівень навчальних досягнень (низький, середній, достатній, високий), а потім за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляють оцінку в балах (таблиця).

Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета; розрізняє та виконує відповідно до вимог лише елементи фізичних вправ
Низький - 1
Середній - 2
Достатній - 3
Високий - 4

Учень (учениця) виявляє розуміння основних положень навчального матеріалу, наводить приклади; техніка виконання фізичних вправ має незначні відхилення від встановлених вимог, які аналізуються та виправляються з допомогою вчителя
Низький - 5
Середній - 6
Достатній - 7
Високий - 8

Учень (учениця) володіє узагальненими, міцними знаннями з предмета; має достатню тактичну підготовку для виконання навчальних завдань; має системні навички техніки виконання фізичних вправ, що відповідають встановленим вимогам
Низький - 9
Середній - 10
Достатній - 11
Високий - 12

На сучасному етапі, з метою формування позитивного ставлення учнів до занять фізичною культурою та підвищення рівня їх рухової активності, оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури має здійснюватися в особистісно-зорієнтованому аспекті. В основу особистісно-зорієнтованого оцінювання покладаються: особисті досягнення школярів на протязі навчального року; активна робота учнів на уроках фізичної культури; залучення учнів до занять фізичною культурою в позаурочний час; участь у змаганнях всіх рівнів. На основі зазначених показників вчителям рекомендується застосовувати різноманітні системи нарахування «бонусних» балів. Зазначені системи корекції оцінювання мають погоджуватися педагогічною радою школи.
Під час оцінювання необхідно:
- здійснювати індивідуальний підхід, тобто створювати для учня умови, які відповідають особливостям його розвитку, рівню фізичного підготовленості, стану здоров’я;
- конкретизувати завдання, визначене змістом даного уроку, за яке учня буде оцінено;
- застосовувати гласність оцінки (своєчасно інформувати учня про оцінку з коротким аналізом виконання учнем рухової дії).

Друзі сайту
null 
Освітній портал TolkBest – приятное общение

Наша адреса

Херсонська область

Бериславський ройон

с.Веселе вул.Леніна 10

tel52-534

emailveselescool@rambler.ru

416021933(адмін сайту)


Погода


My school company ©2017